Kuidas unustada kedagi, keda armastad?

1. Viska minema ja hävita kõik asjad, mis sulle seda inimest meenutavad. 

Iga pilt, kingitus, vestlus ja isegi telefoninumber. Blokeeri ta oma sotsiaalmeedia kontolt. See pole märk kibestumisest, see on märk iseenda aitamisest. See aitab sul lõpetada tema nägemise ja kaotada pideva meeldetuletus faktist, et kõik on teie vahel läbi. Et sa oled hetkel täiesti üksi. See on loobumise esimene ja kõige raskem samm, kuna sul tuleb muuta oma harjumust temaga suhelda. Aeg-ajalt tekib sul kiusatus lugeda uuesti tema kirju ja teda meenutada. Selleks et teda unustada, pead sa ta oma elust kustutama. Õpi elama ja olema õnnelik ilma tema juuresolekuta. Tee ümber kogu elusüsteem selliselt, et teda pole enam selles pildis.

2. Ole tugevam oma emotsioonist. 

Kõik algab mõistusest. Ära lase asjadel enda ümber viia ennast mineviku meenutustesse. Ära lase oma tunnetel oma päeva kontrollida. Võta ise vastutus. Alusta oma päeva otsusega, et ei mõtle temale terve järelejäänud päeva. Kui oled otsustanud edasi liikuda, siis tee plaan ja hoia sellest kinni. Suuna oma tähelepanu asjadele, mis teda ei meenuta. Loo ja leia iseenda õnnelikkuse allikas. Hoia ennast pidevas tegevuses ja kui oled üksi, siis palveta. Edasiliikumine ei ole raske, aga keeruline on õppida olema tugevam ja hoida oma emotsioone kontrolli all. Sellisel juhul saad sellest üle varem kui lootsid.

3. Aktsepteeri.

Me teame, et aktsepteerimine on kogu kaasas kantava emotsionaalse pagasi maha laadimine. Kõike unustada ja aktsepteerida pole siiski lihtne protsess, kuna suurem osa valusast tervenemisprotsessist ei sünni üleöö.  Nii et anna endale aega leinata. Hinda oma valu. Mõtle, et kui oled võimeline armuma nii sügavalt kellessegi, kes on sinu jaoks nii vale, siis kui sügavalt oleksid sa võimeline armuma õigesse inimesse?  Võibolla see inimene ei armastanud sind piisavalt ega käitunud sinuga viisil, mida väärt oled. Sul on ikka veel palju õppida elu ja sinu enda kohta. Lõpeta kahetsemine, küsimuste küsimine ja ennasthävitavate mõtete mõtlemine, see lihtsalt takistab sinu edasi liikumist. Sa oled üksi ja see on parim aeg enda ümber tegemiseks. Otsi üles vanad tuttavad. loo uusi mälestusi. Ümbritse ennast positiivsusega. Aktsepteeri seda, et kõik on juba möödunud. Sa ei saa minevikku parandada. Sa pole kunagi enam endine, aga see on ok. Andesta talle. Andesta endale ja liigu edasi.

4. Ole teadlik, et tunned igal öösel sama valu kui otsustad jääda üksi või ei aita endal edasi liikuda. 

Ära kardata jätkata tegevusi isegi kui need meenutavad teda. Ära karda kuulata oma lemmikmuusikat isegi siis kui kuuled teda kaasa laulmas. Maailm ei muutu ainult sellepärast, et teda pole selles maailmas. Elu ei jää seisma isegi siis kui oled haiget saanud. Harju selle valuga ja ela oma elu sellisena, nagu see oli enne tema saabumist sinna. Kui vaja, siis nuta, kuid ära lase sellel kesta terve eluea. Ära keskendu liiga palju minevikule, kuna sa ei ela seal enam. Andesta endale ja aktsepteeri kõike.

Pea meeles, et elu on võidujooks ja vahepeal on lubatud puhata. Finišijoone ületamiseks tuleb sul aga ennast püsti ajada ja jätkata jooksu. Proovi alati vaadata olukorra meeldivat poolt. Ole valmis, kuna suured asjad jõuavad varem või hiljem sinuni.

Ole vaba. Jookse. Avasta ja lase minna.

Allikas: themindsjournal.com

Autor: E.J.Cenita

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga